oktober 17, 2014

Mysig fransk heminredning


Vi har fått in lite mysiga nya saker från Comptoire de famille. För mig är det hemtrevligt, rustikt och elegant på samma gång. Jag älskar att mixa in det i våra lite mer vita hem.

Dessa soffor i järn är en storsäljare hos oss. Dom kostar 2995 kr och vi har dom i vitt och i svart/brun.
Dom finns i olika modeller, men här kommer dom vanligaste. Underbara tycker jag. Håller ni med?




 
 
 
Även detta nyckelskåp är helt underbart. Älskar träfärgen. Rustikt och genuint
 


Här är också en vacker hylla i samma träslag. Ger sån hemkänsla med en gång med detta träslag tycker jag. Jag vill inte ha mitt hem vitt/vitt. Älskar vitt så det är inte det men mitt hem skall inte vara övervägande vitt. Jag vill ha in färg, mönster och olika träslag för att skapa mysighet och hemkänsla.

 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar