mars 11, 2011

Kavai..

Igår var jag på ett riktigt roligt nätverksmöte. Har sprungit på några olika nu men har inte riktigt känt mig hemma i något. Detta är ett kvinnligt nätverk och egentligen är jag inte för det utan gillar när det är blandat män och kvinnor.

Jag måste säga att man kan tro att det gärna blir kafferep och en massa onödigt prat när kvinnor träffas men detta var precis så som jag gillar. Strukturerat, genomtänkt och otroligt effektivt. Här var det ett gäng kvinnor som alla hade samma mål.. Göra bra affärer! såå roligt, intressant och givande! Till alla er kvinnor som gärna vill nätverka men inte huttrat rätt..Prova ett möte på Kavai! Vad jag förstår det som så finns dom på några olika platser i Sverige!

Nu är det dags att ta fredag!

Alexndra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar