februari 10, 2011

Hemma igen

Vi var ju igår på Stockholm furniture fair. Köpte jättemånga fina lampfötter som vi verkligen behövde. Allt är nästan slut!.

Sits hade fått in sååå många nya snygga tyger så vi fyllde på utställningen med nya nygga soffor och fåtöljer. Kommer bli dunderfint! 

Annars var mässan bra. Kanske lite mer för offentliga miljöer kunde jag känna. Men vissa montrar var som vanligt supersnygga. Jag tycker tex alltid att Kamelo sticker ut och har riktigt snygga montrar. 

Det fanns många otrolig vackra mattor med. Helt underbara. Det verkligen kliade i mina fingrar. Vill ha!! Tyvärr måste jag också inse att det är väldigt få som köper mattor för ca 5000 kr kvm.... :-)
 Underbara var dom i vilket fall!

Jag vill också säga att man kan känna sig väldigt stolt när man kommer från en sån liten kommun och man ser såå många fina montrar med bla.. LampGustav, Markslöjd, Hajomsfönster, Horredsmattan, Hans K, Kasthall bara för att nämna några.. Helt otroligt vad mycket fint vi har i vår kommun!

//

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar