januari 24, 2011

Hemma igen

Efter några hektiska dagar i Stockholm och Paris. Jag skulle önska jag hade mer bilder från Paris men dom är så stränga och springer efter och ber en radera bilderna. Såå tråkigt! Mässan i Paris är helt fantstisk om man som jag gillar mode och inredning. Alla är där. I vissa hallar vågar man knappt gå in i montrarna och det står vakter på utsidan!

Hur som helst kan man konstatera att det är mycket trä i gen ( vilket var väntat) sopad yta på köksbod och möbler. Inte så mycket vitt dock som jag trodde utan de mesta var sopad trä.

Jag har köpt några underbara gardiner i vilket fall som helst.

Underbara eller hur!




Snygga Kamelos monter i Stockholm



Världens snyggaste väskor från Maria Montazami finns nu hos oss!
Bilden är dålig men väskorna är underbara




Jag har mer bilder som kommer ut i morgon. Snygga bord, underbara stolsdynor och lite mer smått och gott.

//

Alexandra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar