januari 13, 2011

Härliga vårkläder

från Noa Noa har vi fått upp idag. Underbara färger. Man blir så glad fast det kan kännas lite mörkt och tråkigt ute. Egentligen är det konstigt hur mycket lite färg kan piffa upp. Jag läste Tricia Guilds senaste inredningsbok. Herregud säger jag bara. Underbara bilder. Vilka hus! Såå vackra färger!

Jag är egentligen inte en jättefan av fondväggar och mycket mönster men när man gör det på rätt sätt så är det helt underbart! Jag tycker inte heller att man skall fega ur. Man kan välja en vacker färg men ta det i hela rummet inte bara som fondvägg.

Lite bilder från underbara Tricia Guild






Underbart hur mycket blommor kan göra för hemmet också. Det skall bli såå roligt att se min trädgård i år. Förra året fick jag ett sånt där jätteryck så jag fixa rosenrabatter överallt.  Vi har byggt en sparum där jag bara har lavendel, rosor och en massa andra örter. Luktar underbart och det ser underbart ut i alla dessa färger!

Jag längtar till våren!

//

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar