november 02, 2010

2 vaniljbullar senare

Så känner jag mig smalare än någonsin. Jajemensan! Bra dag idag. Hade hoppas på att jag skulle äta avokado idag igen men vaniljbullarna kändes på något sätt lite mer lockande :-). I morgon är en ny dag. Då är min karaktär tillbaka :-)

Idag har jag stillat mitt samvete och äntligen tagit tag i " Blommbiten" i butiken. Den har kommit lite på efter kälke sen vi öppnade. Vi har ju trots allt uppe skylten så jag kände att idag var det dags. Hoppas nu bara att det är lika många som frågar efter det som det har varit innan.. :-)


Världens finaste orkidé om jag får säga mitt. Så fin när den riktigt mörka lila blandas med den ljusa.




Att ta med till middagen kanske...





Vi har också fått jättefina kuddfodral och plädar från Anna O. Deras underbara saker har ju synts en hel del i olika inredningsmagasin. Kul att äntligen fått in det. Väntat ett tag nu...
 Gå in och se på lite bilder på vår facebooksida. Här är länken. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=120350144691964&set=a.105002922893353.7537.100001509376960

//
Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar