oktober 21, 2010

Rolig dag!

Idag har det varit en fantastisk rolig dag! Många snälla positiva människor har varit inne i butiken. Fortfarande så tror jag inte så många vet om att vi har öppet till klockan 19,00 på onsdagar och torsdagar så nu vill jag påminna lite om detta. Förutom sista timman idag har det varit mycket folk i butiken. Så kul!

Nu har vi haft öppet i 6 veckor. Jag börjar känna igen kunderna och vi har faktiskt redan fått några stammisar :-). Så roligt! Idag och igår har vi haft mycket julklappsinslagning. Tidigt tyckte jag först men sen när jag tänkte efter så är det inte så långt kvar.  Jag är fortfarande inne på att det precis blivit höst... tills snön kom idag. Mysigt men ändå lite tidigt... När man ser denna bilden kan man inte göra annat än längta!

Julmarknader....

Tänk alla mysiga julmarknader som man går på. Helt underbart. Vi hade planerat in en julmarknad i början av december. Vi får se hur det blir med det. Jag hoppas verkligen vi hinner med detta. Återkommer om detta. Hade vart mysigt! Sätila mössan och delikatessen i Sätila vet jag skall ha en julmarknad i slutet av November. Håll utkik efter den. Det kommer säkert att bli mysigt där. Själv är jag inte hemma den helgen dom skall ha den... Synd MEN jag sitter och har det mysigt i Stockholm den helgen :-)




Ullared...


Imorgon mina vänner så är jag ledig och då har jag lovat att åka till Ullared med min stora son. ( 14 år). Jag har varit där typ 1-2 gånger. Det är inget för mig men jag får ge det en ny chans då sonen gärna vill åka. Jag kan ju ioförsig spana efter Olaconny. Min nya favorit. Vilken underbar människa. Herregud, jag har sett några avsnitt av detta program. Han hjälper alla med allting och sen så står han ändå själv kvar och fixar sin skorsten. Vilken myskille! Han är nog hur snäll som helst!

//
Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar