oktober 19, 2010

Inköp av Noa Noas miniature/Baby High summer 2011

I förmiddags var jag och tittade på Noa Noas miniature/Baby high summer 2011. Känns lite konstigt att köpa in sommarkläder nu när jag precis har fått in jul kollektionen... Jättefina kläder i underbara färger. Baby var bedårande söt! Jag vet i varje fall redan nu vilka kläder min dotter kommer vara klädd i nästa sommar :-)
Synd att dom inte har pojkkläder men jag hoppas det kommer.

Om man vill unna sig lite annan lyx än kläder så har vi fått in Maryse á Paris doftpåsar till oss. Dom är handgjorda i Paris och håller i 3, vissa 5 år. Underbart att ha framme eller i kädkammaren. Även om inte man gillar doftpåsar så kan man nästan köpa dom för att dom ligger i så söta förpackningar. Jag tror också att vi är ensamma om dessa här i Sverige vilket känns ännu roligare. Känns lite lyx.. å det gillar ju jag :-)







//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar