oktober 30, 2010

Halloween

Idag skall jag på en mysig Halloween fest/vandring. Barnen skall gå en vandring med lite grillning på vägen. Mysigt. Jag har försökt förklara för min lilla dotter som är 3,5 år att de andra barnen kommer att klä ut sig och att hon gärna också får det om hon vill till något som  hon kan skrämmas med.... Hon vill vara en liten princessa... Som vanligt. :-) Hoppas hon nu inte blir ledsen när det inte kommer bli något barn
som kommer bli rädd för henne :-).

Dessa skyltar passar för min lilla Mio!









 Elvin, min lille 2-åring. Han struntar i samma. Han bara hänger med. Kläder eller ej. Det spelar ingen roll. Sån är han. Härligt..Tänk om man kunde vara sån jämt. Komma som man känner för det och aldrig behöva tänka på om man är rätt klädd för rätt tillfälle. Är jag för uppklädd, eller är alla andra festklädda utan jag. Det är det värsta tycker jag är när jag kommer på fest och inser att jag ar inte alls fattat dresscoden här... :-). Nu mera gaderar jag mig. Vet jag inte tar jag hellre på mig för "party" än inte alls. Sån är jag ;-)

Hoppas ni andra får en helmysig Halloween. Det skall vi ha :-)

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar