september 11, 2010

Ny blogg

Hej alla!

Nu har vi på blommigt och prickigt startat en blogg. Det är så många som vill veta hur det såg ut innan vi renoverade huset så vi tänkte börja visa lite bilder på detta. Herregud vilken resa det har varit. Roligt, tråkigt, glatt, ledsamt, hysteriskt är bara några av orden som kommer fram när vi tänker tillbaka.


Här är entren före renovering



Här nedan är kortsidan från Göteborgshållet vid 156an


Framsidan mot 156 an där vi idag har alla fasadskyltar




                  Så här ser den ut idag. Vi har inte planterat allaväxter ännu men det är ju såå fint ändå!




                             Fler bilder kommer när loggo skyltarna är uppe och planteringen är gjord:-)

                                    Invändigt då...herregud, vad tänkte jag när jag ville köpa detta... :
                                                           


                                                              Samma rum


För er som undrar vad det är som ligger på golvet kan jag meddela att det är sågspån som låg överallt.



                                                       Samma rum, där maskinerna stog


Vårt blivande tygrum





Fast det inte är klart så känns det helt klart bättre :-)

Nu har jag i varje fall kommit så långt att jag har lagt upp bloggen. Nu skall jag bara göra den fin och fylla på den varje dag också :-)
Idag skall jag hem och prova våra nya bakformar från Nordic Ware. Jag kan säga som så att kan jag baka i dessa formar så kan alla!
/Alexandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar